lördag 19 december 2009

LörDag Innan Julis....


F....n vad tiden rinner iväg, mig gör det då inget då jag gärna önskar det var Mars nu nje jul först sen mars : )) Vill ha ut den lille krabaten serrni..

Blev i tisdag sjukskriven för foglossning :/ Aj.. men fick tens av sjukgymnasten vilket ä jädra skönt måste jag säga.Pirrar gött i kroppen : ) Havandeskapspenningen börjar den 16 januari så nu har man 3 månader att bara vara vilket gör mig skapligt rastlös kan jag gott lova..Fy bubblan..Får se till att tänja fantasins gränser!!

Var hos BM i torsdags allt ser bra ut men ligger lite över kurvan hmm kan kanske bero på att stackars pyret får i sig allt mitt socker från julemusten så nu är den neddragen :/ Kämpa mot begäret.. Så mina 11 extra kilon jag fått beror ej på den ; ))

Har en inställd väckarklocka in my head nu elr ska man säga i benen?? Får kramper vid halv 8 varje morgon vilket gör att jag ej kan ligga kvar.. Så här sitter jag nu framför brasan & väntar på att Mr ska vakna..Hmm han kan sova han... Måste dra med han till Maxi fylla på innan jul & imöra blir det den sista rushen innan jul!! Klappar ska inhandlas man tror alltid man är klar men tji får man varje gång...

Igår var det tjejamiddag hos Stina 3 pimpla & den 4 drack alkoholfritt vin..Fy F..n vad äckligt de var kan jag säga..Never ever again.. Men var trevligt god mat & kackel ; )

Haha lägger ut en kulig bild.. Fick för mig att gjuta av magen när det näma sig men var tvungen att testa innan hur man gjorde... Det var en vetenskap Jocke han slet & jag ja satt.. Men fin vart den : ))

Ha en trevlig helg ni alla <3

2 kommentarer:

helenesskolsida sa...

Snygg bild ;-)

Vad gör det om magen är lite över kurvan? dessa kurvor hit och dit, min lär spränga kurvan ännu mer för jag har minsann ökat 12 (eller är det 13??) pannor ...

Kanske skulle ta och gipsa magkulan jag med?? :-)

Kram!

Tini`S sa...

HiHi nje det gör nå inget men hon påpeka min julmust konsumtion Hmm ;)
Fräsigt o ha tyckte jag : ) En kul greja..

God Julis På Dig KramaR

slideshow