onsdag 30 december 2009

Aaaa va kallt det är idag... Hade 15 grader inne imorse trots vår värmepump som jag förövrigt HATAR.. Den låter som en skördetröska o den väckte mig imorse Thanx (Y)..
O ingen ved inne bara ut & hämta in..Lite jobbigt men va göra när den andra hälften nannar en våning upp :(.. Trots kylan äre vackert ute.. Solen skiner & det knastrar under föttera : )
Blir en städdag idag lite ialf påbörja det igår med att ta bort julegranen & alla tomtar & det är inte likt mig..Hmm Brukar va den första & pynta & den sista att ta ner det..Men va så trött på det..

Har haft Sagis i 2 dagar : ) Dagiset har vari stängt & bror jobbat..Men har vart så mys så..Igår var vi ut & körde lite snowracer har lite ömmande ben idag.. Hade tänkt en sväng te Motown men för halt..Fjantigt men med en i magen & en bredvid så stanna vi hemma..

Nu blir det att starta Karo.. Dags att vakna nu Mr!!

Gott nytt år på er alla & inga dumheter : )))

2 kommentarer:

Mickan sa...

VADDÅ VAD GÖRA?

knalla upp på övervåningen givetsvis o lägga en brakprutt på den sovande karl -upp med pekfingret o säg :
VED tack !!
Har alltid funkat för mig :=)

Älskade syss..varma kramar sänder jag här :)

Tini`S sa...

Haha trodde du var som mig..Jag Klarar Allt Själv ; )

Gott Nytt År... <3<3<3

slideshow