lördag 26 december 2009

AnnanDag Jul

..Snart är den över denna jul..Vit blev den & inte slutar det snöa..Blir ärligt talat lite trött på detta snöväder..För Snö Plus snö = Skotta något som jag ej orkar riktigt..Hmm Skit..
Har haft ngr toppen dagar man blir trötter men är det värt..Är ju bara ngr dagar.. Hade LillJul här i Onsdags vi vart 13 st som åt julemat & spela julklappsspelet det är kuligt det mycket skratt & hets blir det..
Julafton var vi hos Jockes mamma dä hans syskon & far var.. Mat & Kalle & klappar : )
& så igår var min Familia här & fira Jul Ståhej utan dess like haha trötter i huvet efteråt men vad gör la det????
Så inatt sov jag för första gången på mucho länge skönt & länge utan att vakna av krampande bortdomnande ben & en kisseblåsa som är på sprängnings gränsen.. : ) Lovely..Men vet ej om detta med snarkning är en grav grej..Har börjat snarka tydligen Hmmm nå så kopiöst så Jocke sover typ numera i bion.. Han har öronproppar men hjälper tydligen inte.. Inge kul att sova själver : (

Fick i Fm ett idiotryck idag & åkte in te Örenbro vi & typ alla andra.. Va med folk..Carlings var änsa affären vi besökte men där fynda jag en jack tröja & Jocke 3 tröjor för halva priset Nicey.. Hem te robinson & homemade Pizza.. Nu är jag så trött så ska ta & nanna min älskade kudde...

Så tack för alla underbara presenter ingen nämnd & ingen glömd.. : )
Fotbad=Underbart.... Eplilator & locktång perfa : )
Smycken & strumpor tröjor & böcker & Wii kit & påslakan..Pengar & Godis..Kort..
Mmm har nå fått med årets skörd av återigen perfekta presenter från perfekta människor <3<3<3
Hoppas ni haft en härlig Jul...

Inga kommentarer:

slideshow