lördag 2 januari 2010

LörDag 2 Januari...


& det snöar & det snöar..Jag undrar vars all snö ska ta vägen när den smälter?? Kommer få översvämning kan jag garantera fy bubblan..
Nyåret vart lugnt var hos Peter & Stina, Bror & Sagis med..Blev 3 rätters som Stina gjort kanon,,Jag gjorde efterrätten ialf : )Raket skjutning.. Men kände mig lustigt nog bakis igår sov nästan hele dagen..Trött utan dess like...

Idag vet i fanders va vi ska hitta på?? Kanske en tripp till Örebro? Skulle vilja besöka lite rea affärer..Kan ju be om att bli dumpad på Marieberg Om Jocke tar en tur nånstans ;)

Blir en lång vecka nästa vecka då J åker söndag & är borta te söndagen efter Hmm..Int Kul iNt..
Men Blir nå Motown då kan jag tro annars kryper rastlösheten ur kroppen min..
Torsdag blir det ialf ett Bm Besök dom gillar jag & nu tickar tiden allt fortare iväg så vi får ut lilla Pyret snart : )..

En kopp Java blir det nu sen ska jag upp o hoppa i sänga så Mr vaknar ;)

1 kommentar:

Mamma sa...

Motown blev det ju kanske inte så länge som du hade velat,men denna snö kan man ju inte göra nåt åt.

slideshow