tisdag 22 december 2009

Dan Före Dan : ))

Innan jag skriver måste jag kommentera denna bild... Tog jag igår på väg till Motala efter stora hammarbron..Så cool, kanske jag som är trög men trodde faktiskt bara att regnbågar kom efter regn..Men denna går ju bare rakt upp.. Tyckte det var fränt ialf : ))

& Snöar gör det med : )) Ihaaa..
Åkte till Motala igår, för bli av med lite rastlöshet & passa på & klippa mig..
Var hos syss & där var huset fullt av barn & mödrar : )
Sen kom Sandra & tack till er båda för lån av fine grejer <3..
Molls har lovat & bo hos mig & hjälpa mig med besisen men bara när den inte gråter & byta blöja gör hon bara om han kissat för bajs luktar ju så illa... Vilka kommentarer..Fantasin är härlig hos dom små.. Idag baka vi pepparkakor.. Härliga bilder : )..Fick mig oxå en smärre chock när jag såg hur big jag blitt :/ Haha man tänker ju inte på det sjl.. Men mysigt..

Sen tog Mor & Molls & jag en svänga på stan..Nu är allt inhandlat & klart inför JuleHelgen Pustar Ut..
Så nu sitter man framför en härlig brasa & ska ta med Mr Love upp på en Spooon så jag kan nanna gottit & vakna upp till dan för JUL : )
Ska ha lilljul här imorgon med vänner ska bli mys.. Är en tradition de haft här många år.. Mat & Paketspelet.. & bror som fyller ska ju firas med : ))
Rörigt vart det nu så nu går jag & nannar jag kudden....

4 kommentarer:

Sofia sa...

Vilken mage du har fått Tina, så fint =)

Tini`S sa...

Mmm den gillar jag men bakdelen kan man ju sälja billigt ;)
God Jul på dig o hoppas allt är bra med dig :)

Sofia sa...

Haha, ja, jag håller med dig, älskar också magen min men rumpan växer ju i takt den med känns det som :P

Bältet mitt sitter nog för löst tror jag, men om några veckor sitter de la bra, haha ;)

När var det du skulle ha bebis??

Tini`S sa...

Den 17 Mars.. Men tänkte han fick komma lite tidigare : ))

slideshow