tisdag 16 februari 2010

Aha jag hade visst en blogg...

..När jag börja skriva lite blogg var det meningen som en lita dagbok som man kan gå tillbaka till o läsa efersom internet är internet & alltid kommer att finnas så finns den ju alltid kvar..Problemet just nu är bara det att jag hade glömt min..
Haha så Thanx Helene : ))
Egentligen borde jag ju ha massa att skriva om men ibland känns d som om man skriver samma om o om igen..

Jag är fortfarande med besis : )) Men nu får han gärna komma ut snart han.. 17 Mars äre ju beräknat så vi får se om man går över tiden elr kanske har turen o få ut han lite tidigare.. Lite otymplig som man är men tycker inte jag bor på ett så kuligt ställe för tillfället på vischan med snö snö snö & mer snö..Har lite svårt att köre bil då magen ligger emot låren haha ja herregud..
Var hos Bm igår & han låg nu med huve neråt o allt såg bra ut..Nu är magen 35 cm vars ska det sluta gått upp en 20 kg men tycker ändå inte att det ser så mycket ut..Kanske för att jag inte ser bakdelen själv Hmm ;)

Hmm då vare Torsdag..Glömde fortsätta skriva i Tisdags..Minnet!!!
Mmm men inte mycke som händer ialf..Fått en förkylning vilket inte känns så kul just nu..Sömnbrist & huvebang..Sammandragningar hele tiden..Klaga.. Ja varför inte kan ju reta upp nån med det.. Känns bara ibland fruktansvärt urträligt.. Vart hemma snart i 3 månader Fy Fäen!! Rastlösheten sitter som ett smäck.. Denna snö har gjort att man vissa dar inte kan ta sig ut.. Känns som man är inlåst i sitt hem.. Önskar det vore så lätt att bara ta med sig huset o flytta vars man vill!!!
Så ska man va glad för man har nå & vänta Klart jag är glad för det överlycklig & förväntansfull men vägen dit behöver inte vara en dans på rosor.. Njepp så äre The Real Life,, Finns ingen som är glad jämnt vet att många säger att dom är det men vi jämter ser bitterhet & negativitet hos alla..

Ja får glädjas åt att jag inom en timme sitter med Jocke & äter MacDonalds Mat!
O Om en Månad Luktar på mitt Lilla Pyre <3<3<3

& om ni inte redan visste så hatar jag snö!!!!!!

Inga kommentarer:

slideshow