söndag 21 februari 2010

I Mitt EGET VinterLand..

Japp lite bilder ska nu ut..
Kan bara säga som såhär att är bosatt lite fel just för tillfället med tanke på magen ;)
Dom har mätt snömängder dom gör ju det då & då...Imorse mätte dom o resultatet blev.....
Självklart "vann" SnavLunda Lilla LILLA snavis MEST snömängd i hela SveaLand Kul Va Jippi!!!!!

Fin Utsikt från GästaRummet!!!!

PlogBilen har varit snäll o plogat så bilarna ej kommer ut...





Mmm vedbodsvägen är oframkomlig...




Men vackert är det frågan är bara vars ska det ta vägen??? O hade jag vart smidig hade jag skottat o sett glad ut nu är inte fallet så..Så Jag muttrar...

O Dagens MagBilder..Jag Svankig Njehe ;)



2 kommentarer:

Ina sa...

fina bilder på snö och magen. Hoppas att du får en bra vecka nu

MissJoi sa...

hihi.. vilken söt bild på magen vid bordet :)

slideshow