måndag 1 mars 2010

Snö..

Haha tror ärligt att ingen nånsin mera kommer att gnälla på att det är dåligt med snö..Tror vi fått en skopa för år framöver..Allt elr inget som alltid!!
Töa i helgen försvann så mycke.. Så vakna man imorse o fick i princip slå upp ytterdörren då allt lägger sig där Funny NOT!!!

O var gång det snöar så här mycket så är det oftast måndagar kan jag upplysa om..För det är då min andra hälft dra iväg på jobb...På torsdagar kan jag oxå upplysa om att det allt som oftast INTE snöar för då kommmer han hem.. Kymigt det dära.. Förmodligen för att reta upp mig, för snöa in mig rejält för allt tjat jag ha haft i alla år om att jag älskar snö..Det enda jag velat är o ha en vit Jul.. Tuggar upp dom orden & har gjort det ett tag nu..
Kanske därför jag fått Ödem??
To Much Water??
Ja kanske det kanske??

Mmm nu tycker jag dagarna går sakta.. 15 dagar kvar te BF men trodde jag skulle få denna vecka men har verkligen inga känningar behöver man ju iofs inte ha.. Så tror nå att jag komme gå över haha med min otur så.. Nje nu är ja så nyfiken på det lilla Pyret som sparkar sönder mitt inre.. Men lite nervig kan jag la erkänna..Inte för förlossningen över huvudtaget utan känsan efteråt när man sitter där med sit egna lilla barn.. Inte nån annans(Men Älskar Molls,Mills & Sagis : ))) som man har te låns nje sitt egna lilla knyte..Efter alla år.. Längtar..

Men ska la hinna fixa lite här hemma innan... En ny soffa : )) Som jag blitt Lovad att åka & köpe i helgen OM man nu hittar någon.. I Like..
Fylla frysen med lite bröd kanske?? Baka O Städa..
Det märks imöra..

Nje Natti Natti

1 kommentar:

helenesskolsida sa...

Tack så jättemycket! :-)

Hoppas Pyret bestämmer sig för att komma ut snart så man får se bild på hur den ser ut! ;-)

Kram!

slideshow