lördag 20 mars 2010

4 Dagar Över Tiden...

Japp så sant så.. Usch att man är så inne på ett jädrans datum.. Men trodde på det genetiska att gå i mors & syss fotspår men blev icke så..
Får la bara bita i äpplet & vänta ut tiden & det är rätt lugnt det med förutom att jag samlat på mig vatten som skulle räcka te & göda ex antal människors behov i 1 år kanske .. ;/
Nje men fy va svullen jag är känner mig som en flodhäst! Nje nu har jag grym förståelse för människor som har dessa ben konstant man kan ju inte röre på föttera får släpa sig fram.. MEN blir det värre så blir d ev igångsättning så få se..

Haft en bra dag med besök av mor & micke bakning så det heter duga Bullar & HålKakor.. Jag satt bredvid i princip o mammi skötte resten THANX <3

Nu blire högläge & inom sinom tid filmen 2012 : ))
Trevlig Lördag <3

Dagens Bilder 40+2



1 kommentar:

Bettan sa...

Din stackare! Jag lider med dig, hade själv jättemycket vatten när jag väntade min flicka. Hoppas allt gick bra, för nu har du nog fått din bebis :)

slideshow